שמאל – חלום בלהות!

חברים יקרים, כבר הרבה זמן שאני תקוע עם השאלות האלו, וחשבתי שאולי למישהו יש תשובה, אז אשמח לשמוע:

א. כשחברי כנסת הולכים לבקר בבית של משפחות הטרוריסטים שרצחו את מיטב בנינו ובנותינו ברחובות ערינו, מה זה אומר – שאנחנו דמוקרטים, או שאנחנו סתם מפגרים?

223

ב. כשחברי כנסת קוראים לשחרורו של מחבל שנגזרו עליו שלושה מאסרי עולם, וכששמאלן אחר משווה את הרוצח הנ"ל למשה רבנו, זה בגלל שהם "מוסריים" יותר או בגלל שהם איבדו את הצפון?

488c50a02d579ab8

מרוואן ברגותי שנידון לכמה מאסרי עולם ופרקליטו –
שמאי לייבוביץ', הנכד של פרופ' ישעיהו לייבוביץ' המנוח,
שהשווה את מרשו הטרוריסט למשה רבנו

ג. כשחברת כנסת מצטלמת בעלייה לרגל לקברו של רב המרצחים ערפאת, זה בגלל שהיא מקדמת את "השלום" או בגלל שהיא מקדמת רישעות וטיפשות?

zandberg1

חברת הכנסת תמר זנדברג על קברו של רב המרצחים יאסר ערפאת,
אל קבר האר"י היא בטח לא תעלה – כל אחד והעדפותיו

ד. כשפעילת שלום מגיעה לנחם את משפחת הטרוריסט בסוכת האבלים שהוקמה לרוצח מהפיגוע בישיבת מרכז הרב, מה היא מקדמת – שלום? טימטום? רישעות? או אולי את כל השלושה?

a110308--04-desk3977970_wa

"פעילת השלום", הגב' טלי פחימה מגיעה לנחם את משפחת הרוצח הטרוריסט
מהפיגוע בישיבת מרכז הרב – כנראה שבשמאל לשני דברים אין גבול: לרשעות ולטימטום

ה. כשפעילי שמאל באים לביקור בבית משפחת רוצח בני משפחת פוגל מאיתמר, זה כי הם מקדמים שלום ואחווה? או אולי בגלל שהם תומכים בטרוריסט ובמעשיו?

4daabb0001375d961

פעילי שמאל בבית רוצחי משפחת פוגל מאיתמר, מבהירים לנו קבל עם ועולם שהיום זה כבר ברור:
או שמאלני או מוסרי, כי זה לא הולך יחד!!!

ו. כשפעילי שמאל מגייסים תרומות לצורך תמיכה ברוצחי הילדה אדל ביטון הי"ד, זה כי הם הומאנים או כי הם תומכים ברצח ילדים יהודים?

5697a0e85dd35d67.png

מה אפשר להוסיף, מי שתומך ברוצחי התינוקת אדל ביטון הי"ד, ודאי לא יכול לרחוץ בניקיון כפיו ולטעון שהוא גם מוסרי, כי היום זה כבר ברור: מוסר ושמאלנות הם אוקסימורון גמור. 

ז. כאשר פעילי שמאל חוברים יחד לטרוריסטים ערביים ופועלים נגד חייל צה"ל, או כאשר הם מסגירים סוחרי קרקעות אל מותם ביודעין, רק משום שמכרו קרקעות ליהודים, זה בגלל שהם הומאנים, דמוקראטים, רודפי שלום, או סתם צמאי דםמים תרתי משמע?

ח. כאשר פדופיל מורשע הופך לפעיל שמאל, האם זה נותן לו הכשר בעיני "המחנה הנכון" והופך אותו מפדופיל נאלח ל"פעיל שלום"?

200px-Ezra_Nawi.jpg

עזרא נאווי, פדופיל מורשע ו"פעיל שלום", מי שכונה על ידי הגב' זהבה גלאון "נאווי אימפריה", מה זה אומר עליו אינני יודע אבל מה זה אומר על הגב' גלאון?

ט. כשנרקומן אנרכיסט, מזריק סמים לגוף של ילדה בת 15 והורג אותה, האם מישהו יכול להסביר לי איך מכל זה יוצא "פעיל שלום" בעיני השמאל והתקשורת?

img90447.jpg

מיכאל סולסברי, בדברי בית המשפט בעניינו הובהר כי הבחור ידוע כמשתמש בסמים קשים מגיל צעיר מאוד, גרם למותה של נערה קטינה
ואף הורשע על כך, והיום הפך ל"פעיל שלום" מוכר וידוע ומוערך על ידי ראשי השמאל בישראל. לפני זמן מה נפל בחלקי לראותו בשייח ג'רח, בהפגנה יחד עם מי שהיה לפנים היועץ המשפטי לממשלה, מר מיכאל בן יאיר – ברור אם כן שוב שהקו המחבר בין אובדן המוסר לשמאל הוא נהיר ובהיר ומי שמתעלם ממנו הוא או עיוור או רשע 

י. כשלחרבן על דגל ישראל זה הפך למיצג אמנותי, וזה בטח לא "פוגע" חלילה ברגשות של אאאאאף אחד, אז מדוע את טטינה סוצקין הכניסו לכלא בגלל כרוז החזיר, ואז לא ראו בזה "מיצג אמנותי למרות שזה קשה לעיכול"?

{F2C965FC-ECC3-4DEF-9D6D-DEB5D7E575D4}.jpg

נטלי כהן וקסברג, המכונה "אמנית" אשר החליטה שלחרבן על דגל ישראל זה "מיצג אמנותי". בינתיים ראיתיה גם ביד ושם מדבררת את השואה כייצוג של כל מה שגרם ליהודים להרוויח את ארצם ועוצמתם.

יא. כאשר פעילות ופעילי שמאל עומדים דום לשמע ההימנון הפלשטינאי, ולזכרם של השאהידים, וכאשר באותו מעמד נישאים נאומים חוצבי להבות בתמיכה ב"מאבק הפלשטינאי", ואת המעמד מכבדת זמרת ישראלית מכובדת ומפורסמת, וכשבדיוק באותו זמן ובאותה שעה ילדי ישראל בדרום נדחקים בבכי אל המקלטים בגלל הטילים שמשוגרים על ערי ישראל, זה… תזכירו לי? אההה שלום כן, שלום…

יב. כאשר פעילי "שלום" מפיצים מדבקה עליה כתוב "צה"ל הוא אירגון טרור", או כשאנשי שמאל מפגינים עם שלטים לפיהם חיילי צה"ל הם רוצחים, זה כי הם מעריכים את חיילי ישראל המגינים עליהם בגופם או כי הם מנסים לקדם את "השלום"?

idf-terror-small-thumb-300x300

2012416_1593822454_jpg

יג. כאשר בבתי החולים הערביים לא מקבלים יהודים לטיפול, והעולם והשמאל שותקים, זה כי השמאל והעולם תומכים באפרטהייד?

יד. כאשר ברשות הטרור הערבית, נחקק חוק לפיו יש להטיל עונש מוות על מוכרי קרקעות ליהודים, זה כי נירנברג זה כאן או שמא מדובר על עוד מאפיין של ה"שלום" ושל הפרטנרים לשלום?

טו. האם הכחשת שואה היא סממן המאפיין את אבו מאזן בלבד, או שמא כל סממן שמאפיין את הערבים הופך חיש מהר למשהו ש"יש לדון בו" כדי לקדם את ה"שלום" בעיני השמאל, או בעיני מה שמכונה הפוסט ציונים?

Godblesshitler

Hamas-7

3pxl__2006

 

palestinian nazis

Palestinians hold a sign depicting a swastika during clashes at Qalandiya checkpoint near the West Bank city of Ramallah March 19, 2010. Stone-throwing Palestinians clashed with Israeli security forces in several locations in East Jerusalem and the West Bank amid tensions over Israel's recently announced plan to build houses in East Jerusalem. REUTERS/Mohamad Torokman (WEST BANK – Tags: POLITICS CIVIL UNREST)

holo

בתמונות: ערבים חובבי ז'אנר ההשמדה והשואה המייחלים להשלמת הפיתרון הסופי

טז. כאשר שדרן רדיו אחד, יוצר סימטריה בין הכאב של קורנות הטרור לכאב של מחולליו, האם זה ביטוי ל"הומניות" או לרישעות? וכאשר שדרן אחר תומך בו וקורא לו לבוא לשדר לצידו זה כי גם הוא הומאני או כי גם הוא רשע?

1Ki0j2-1RXI-344x180

רזי ברקאי משווה כאב הורים שכולים של קרבנות הטרור הערבי לכאב השכול של מחוללי אותו טרור
בתחנה שאמורה להיות "הבית של החיילים"

יז. כאשר כל מפלגות השמאל בישראל, קיבלו והטמיעו בהסכמים המדיניים עליהם חתמו, חלקים משמעותיים של "זכות השיבה" לפזורה ערבית, זה כי הם מן "המחנה הציוני" או אולי מן המחנה "הציני"?

יח. מה המשמעות של חברת כנסת מן המחנה הציוני, הטוענת בלהט בסרטון הזה (דקה 2:36) כי: "אם המדינות האלה לא משרתות אותנו יותר, אין להן שום סיבה להתקיים…", זה כי היא "ציונית", מן "המחנה הציוני" ו"ציונות" זה הכחדת המדינה היהודית, או כי היא פשוט מנותקת מהעבר של בני עמה, ולא מודעת למה שקרה לנו כשלא היתה לנו מדינה, וסחופים ודוויים הלכנו מארץ לארץ, ופוגרומים ושמד ושואה היו מנת חלקנו, וכעת יש לנו חברי כנסת הכמהים לשוב למצב ההוא, כי הם מוסריים יותר? טיפשים יותר? רשעים יותר? תבחרו…

יט. האם אפשר לומר, שיש מגמה לראות בחלקים גדולים בשמאל, איום על כל מה שטוב כאן – על המדינה, על הצבא, על החירות של עם ששב לארצו, על המוסריות שבהתגוננות של עמנו מפני בני עוולה המבקשים לכלותינו נפש, על הסמלים הלאומיים, הדגל, ההמנון ועוד? האם יכול להיות שמגמה זו מוצדקת?

e27d8-stavshapir

סתיו שפיר על הסדר העולמי החדש ועל הצורך בהפסקת קיומה של מדינת ישראל: "יש פה עולם ישן שצריך להתחלף בעולם חדש… יצאנו כי הבנו שיש לנו את הכוח ובעיקר את הזכות, הזכות לקחת את המדינות שלנו בחזרה לידיים, אם המדינות האלה לא משרתות אותנו יותר, אין להן שום סיבה להתקיים…".

 

בקיצור, יש לי עוד אלפי שאלות אליכם, קוראים יקרים, אבל אולי בעצם מה שאני רוצה לשאול הוא: האם עדיין, אחרי כל מה שנכתב לעיל ואחרי כל מה שעוד אפשר להוסיף כאן, ניתן להיות גם שמאלני וגם מוסרי, או שמא המציאות השמאלנית דהאידנא עונה תשובה מהדהדת ומצלצלת על השאלה הזאת, והופכת אותה לשאלה רטורית…?

תגובה אחת

  1. Toing Assaf Dahan · פברואר 7, 2016

    לצערנו, מדובר במחלת נפש. אין לי מושג אם היא גנטית או מושתלת על ידי גורם שמיימי שמטרותיו נשגבות מבינתנו, אבל ההיסטוריה שרצופה בשלל דוגמאות כמו השמאל של ימינו, לא משאירה שום הסבר אחר. רק שיהיה לי תמיד הכח לרחם עליהם ולא לשנוא.

    אהבתי

כתיבת תגובה